Ψυχολογική Υποστήριξη

Τηλ.:211.221.67.47

w w w . p s i x i . g r

Νένα Γεωργιάδου

Ψυχολόγος - Συγγραφέας

ΑΡΧΙΚΗ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ SKYPE ΑΡΘΡΑ

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΜΕ ΑΠΛΑ ΒΗΜΑΤΑ



Πόσοι κόκκοι άμμου χρειάζονται για να βυθιστεί ένα πλοίο;

Ένας, αρκεί να είναι ο τελευταίος!

Το ίδιο συμβαίνει και με το άγχος, είναι ένα συναίσθημα που λειτουργεί αθροιστικά και συσσωρευτικά. Υπάρχουν μικρά πράγματα και μικρές καταστάσεις που μας ενοχλούν και μας αγχώνουν που μαζεύονται και όταν συμβεί και η τελευταία «βυθίζεται το πλοίο».

Το πρώτο που χρειάζεται είναι να πάρουμε μια μια τις πηγές που μας αγχώνουν και να τις αντιμετωπίσουμε. Όσο μικρά και αν είναι αυτά που μας ενοχλούν παίζουν σπουδαίο ρόλο στην ψυχική μας κατάσταση. Αν σας ενοχλεί το χρώμα από τις κουρτίνες σας όσο αστείο και αν σας φαίνεται, αλλάξτε τις. Τα λίγα δευτερόλεπτα που θα πέσει το μάτι σας πάνω τους, πολλές φορές κατά τη διάρκεια της μέρας, είναι ικανά να σας δημιουργήσουν ένα βάρος και να σας κάνουν να νιώθετε άβολα και να αρχίσετε να ξεφυσάτε.

Το άγχος κρύβεται συχνά πίσω από εκφράσεις: με ενοχλεί, με πνίγει, με βαραίνει, με χαλάει. Είναι οι μικροί κόκκοι που μαζεύονται στο πλοίο σας. Κάθε φορά που πιάνετε τον εαυτό σας να νιώθει άβολα ή να χρησιμοποιεί τις παραπάνω εκφράσεις, δείτε τι είναι αυτό που σας ενοχλεί. Αντιμετωπίστε το λύνοντας το και ότι δεν λύνεται προσπαθήστε να βρείτε την καλύτερη δυνατή λύση. Αν σας αγχώνουν κάποιοι άνθρωποι που δεν μπορείτε να τους βγάλετε από τη ζωή σας, γονείς, πεθερικά, συγγενείς, περιορίστε το χρόνο και τη διάρκεια των συναντήσεων.

Πολλές φορές η πηγή του άγχους μπορεί να προέρχεται από μια κακή φυσική κατάσταση, την έλλειψη βιταμινών ή την χρήση φαρμάκων. Φροντίστε την σωματική σας υγεία, βάλτε τη σωματική άσκηση στη ζωή σας, ακολουθήστε τη μεσογειακή διατροφή και κάντε ιατρικές εξετάσεις. Τσεκάρετε τις παρενέργειες στα φάρμακα που παίρνετε. Αν παίρνετε βιταμίνες –χωρίς να σας τις έχει συστήσει γιατρός, ελέγξτε  τα επίπεδα βιταμινών στο αίμα σας. Η υπερβολική δόση δεν κάνει καλό.

Έρευνα που έγινε σε πανεπιστήμιο της Αμερικής έδειξε πως τα επίπεδα άγχους μειώθηκαν σημαντικά σε μια ομάδα ανθρώπων που για 2 εβδομάδες η διατροφή τους αποτελούνταν από τροφές που δεν είχαν συντηρητικά ή δεν ήταν επεξεργασμένες.

Μάθετε να λέτε όχι και ναι εκεί που πρέπει.

Βρείτε χρόνο κατά τη διάρκεια τη μέρας να καθίσετε απομονωμένοι χωρίς να κάνετε τίποτα, απλά να αναπνέετε και να χαλαρώνετε.

Απλοποιήστε τη ζωή σας έχοντας λιγότερα αντικείμενα και κάνοντας λιγότερα πράγματα.

Βρείτε μια ασχολία που να σας εξιτάρει. Ακόμα και μια φόρα στις 2 βδομάδες είναι αρκετή για να σας γεμίσει.

Βγάλτε τα πρέπει από τη ζωή σας. Ελάχιστα είναι τα πρέπει που χρειάζεται να ακολουθήσετε. Αν πιάσει φωτιά το σπίτι, πρέπει να βγείτε έξω. Αν σας πάρουν τηλέφωνο για να πάτε για καφέ και δεν θέλετε, ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να πείτε πρέπει να πάω γιατί έχω πολύ καιρό να δω τους γνωστούς μου.

Φροντίστε για την ευτυχία σας. Το άγχος τρώει την ευτυχία και η ευτυχία το άγχος. Διαλέξτε ποιον θα ταΐσετε.

 

Νένα Γεωργιάδου
Ψυχολόγος - συγγραφέας


Ψυχολογική υποστήριξη. Γραφείο ψυχολόγου σε Αιγάλεω και σε Χαλάνδρι. Για ραντεβού με ψυχολόγο καλέστε στο 211.221.67.47 (τηλεφωνικό κέντρο και για τα 2 γραφεία)

ΠΡΟΣΟΧΗ! Απαγορεύεται η αναδημοσίευση και γενικά η ολική, μερική ή περιληπτική αναπαραγωγή και μετάδοση έστω και μίας σελίδας του παρόντος site, κατά παράφραση ή διασκευή με οποιονδήποτε τρόπο (Ν 2121/93 άρθρ. 51). Η απαγόρευση αυτή ισχύει και για τις δημόσιες υπηρεσίες, βιβλιοθήκες, οργανισμούς, sites κ.λπ. (άρθ. 18). Οι παραβάτες διώκονται (άρθ. 13) και τους επιβάλλονται κατάσχεση, αστικές και ποινικές κυρώσεις σύμφωνα με το νόμο (άρθ. 64-66). Copyright 2003-2018 Νένα Γεωργιάδου ψυχολόγος, Χρήστος Νικολαΐδης webmaster. Ψυχολογική Υποστήριξη www.psixi.gr